Wycieczka do Solca Kujawskiego

Dnia 19 września b.r. wyjechaliśmy do Solca Kujawskiego do Jura Parku dinozaurów gdy przyjechaliśmy na miejsce zaczęła padać mżawka, ale nie popsuła nam wycieczki. Zjedliśmy śniadanie i poszliśmy na plac. Zaczęliśmy zwiedzanie od muzeum oglądaliśmy różne skamieliny i kości. Potem poszliśmy obejrzeć dinozaury. Na terenie było bardzo dużo dinozaurów, które oglądaliśmy z wielką ochotą były małe i duże gady największy był Diplodok a jednym z najgroźniejszych był Tyranozaur.

Gdy zwiedziliśmy cały park zrobiliśmy sobie małą przerwę, zjedliśmy drożdżówki i poszliśmy zakupić pamiątki. Po zakupie pamiątek poszliśmy na plac zabaw gdzie dobrze się bawiliśmy na różnego typu zjeżdżalniach. Później przyszedł czas na obiad w klimatycznie urządzonej restauracji „Jaskiniowej”. Po przepysznym obiedzie przyszedł czas na deser i kawę. Po deserze poszliśmy do autobusu i pojechaliśmy do domu. Bardzo dobrze się bawiliśmy. Towarzyszyło nam wiele pozytywnych emocji. Nie możemy doczekać się kolejnej wycieczki.